Welkom op onze reisblog!

16 augustus 2019 - Capelle aan den IJssel, Nederland

Nog maar 19 dagen tot ons vertrek naar een super mooie bestemming: Canada.
Tijdens onze rondreis van maar liefst 3 weken zal ik je op de hoogte houden van ons mooie avontuur. Er zal een route zichtbaar zijn zodat je kunt zien waar wij ons op dat moment bevinden. Uiteraard zullen we ook foto's plaatsten zodat je mee kunt genieten van de omgeving.
We hebben er heel erg veel zin in!!ย Deze komende weken gaan we de laatste dingen voorbereiden en dan zijn wij er helemaal klaar voor!

Bij deze nodig ik je uit om mijn blog te lezen. Op donderdag 5 september is het zo ver!

"๐Ÿ‡ผโ€‹๐Ÿ‡ฆโ€‹๐Ÿ‡ณโ€‹๐Ÿ‡ฉโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ฑโ€‹๐Ÿ‡บโ€‹๐Ÿ‡ธโ€‹๐Ÿ‡นโ€‹, ๐Ÿ‡ฆโ€‹ ๐Ÿ‡ธโ€‹๐Ÿ‡นโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ดโ€‹๐Ÿ‡ณโ€‹๐Ÿ‡ฌโ€‹ ๐Ÿ‡ฉโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹๐Ÿ‡ธโ€‹๐Ÿ‡ฎโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹ ๐Ÿ‡ดโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹ ๐Ÿ‡บโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ฌโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹ ๐Ÿ‡นโ€‹๐Ÿ‡ดโ€‹ ๐Ÿ‡นโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ฆโ€‹๐Ÿ‡ปโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹๐Ÿ‡ฑโ€‹ & ๐Ÿ‡ชโ€‹๐Ÿ‡ฝโ€‹๐Ÿ‡ตโ€‹๐Ÿ‡ฑโ€‹๐Ÿ‡ดโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹ ๐Ÿ‡นโ€‹๐Ÿ‡ญโ€‹๐Ÿ‡ชโ€‹ ๐Ÿ‡ผโ€‹๐Ÿ‡ดโ€‹๐Ÿ‡ทโ€‹๐Ÿ‡ฑโ€‹๐Ÿ‡ฉโ€‹"

Lieve groet,

Dagmar & Justin

1. Theo Stolk:
    16 augustus 2019
    Hallo Dagmar, ik ben benieuwd naar jullie spannende verhalen van deze mooie reis.
  2. Samantha:
    Dagmar en Justin,

Ik ben zo benieuwd naar jullie avontuur! Kan niet wachten op de verhalen!

Lieve groetjes, Samantha
  3. De aller leukste nicht van de wereld aka Steffie:
    Woehoeeeeeeeeee
    Zin in!!!!

Love jullie
  4. Ingrid:
    16 augustus 2019
    Lijkt mij geweldig mooie reis! Geniet ervan en wees voorzichtig!
    Liefs van een enthousiaste, doch soms bezorgde moeder...
  5. Petula Stolk:
    16 augustus 2019
    Lieve Dagmar en Justin, ik kijk er naar uit om met jullie โ€œmee te reizenโ€! Het zal een prachtig avontuur worden.
    Dikke kus, Petula
  6. Astrid Olree:
    Ik ga mee op reis!
  7. Sven:
    16 augustus 2019
    Leuk! *Pakt popcorn* Heb ook erg genoten van de verhalen van de rest van de familie.
  8. Marcel:
    17 augustus 2019
    Laat maar komen die mooie foto's en verhalen!
  9. Jenn, Cliff en Milo:
    19 augustus 2019
    Leuk, wij lezen ook mee! Geniet er van
  10. Roel:
    3 september 2019
    Ik ben heel benieuwd! Spannend!