De vlucht naar San Francisco

31 augustus 2023 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Jaaaa ! Eindelijk! De dag is aangebroken dat ons mooie, onvergetelijke reis gaat beginnen.

Onze lieve (schoon)vader heeft ons naar het vliegveld gebracht, waarna wij binnen 5 minuten onze ruimbagage hadden ingecheckt, door konden lopen naar security en ook daar na wat betast te zijn (fouilleren) al binnen een half uur compleet ingecheckt en al waren. Op naar de Starbucks!

2C9F10AF-FD26-40DD-A7AE-2A9C69B96BA0

De vlucht begon met een stroopwafel met thee. Verder gedurende de reis gevolgd door:

Kip met champignon risotto, mozzarella salade met broodje en chocolade truffels als zoetigheid. Nog een keer een zakje met snacks en een broodje. Goed verzorgd dus!

Entertainment van vandaag: Een paar films gekeken, gelezen, spelletje gespeeld en af en toe een kort dutje gedaan.

Na 10,5 uur vliegen zijn we eindelijk geland op San Francisco! Gelukkig konden we snel door Homeland Security. Justin stond al in the big data base van Amerika, maar ik nu ook, iris scan, foto en vingerdrukken en al!

De ‘Airtrain’ naast het vliegveld bracht ons verder naar het centrum en vanaf daar nog een half uur met de koffers richting ons hotel.

Naast ons hotel zat een prima restaurantje waar wij onze dag hebben afgesloten met wat te eten en daarna snel richting bed na een verfrissende douche. Het was ondertussen al 6.00u NL tijd!!!!

Morgen San Francisco ontdekken met de fiets 🚲

“Life is short, and the world is wide.”