De vlucht naar San Francisco

31 augustus 2023 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Jaaaa ! Eindelijk! De dag is aangebroken dat ons mooie, onvergetelijke reis gaat beginnen.

Onze lieve (schoon)vader heeft ons naar het vliegveld gebracht, waarna wij binnen 5 minuten onze ruimbagage hadden ingecheckt, door konden lopen naar security en ook daar na wat betast te zijn (fouilleren) al binnen een half uur compleet ingecheckt en al waren. Op naar de Starbucks!

2C9F10AF-FD26-40DD-A7AE-2A9C69B96BA0

De vlucht begon met een stroopwafel met thee. Verder gedurende de reis gevolgd door:

Kip met champignon risotto, mozzarella salade met broodje en chocolade truffels als zoetigheid. Nog een keer een zakje met snacks en een broodje. Goed verzorgd dus!

Entertainment van vandaag: Een paar films gekeken, gelezen, spelletje gespeeld en af en toe een kort dutje gedaan.

Na 10,5 uur vliegen zijn we eindelijk geland op San Francisco! Gelukkig konden we snel door Homeland Security. Justin stond al in the big data base van Amerika, maar ik nu ook, iris scan, foto en vingerdrukken en al!

IMG_4084

De ‘Airtrain’ naast het vliegveld bracht ons verder naar het centrum en vanaf daar nog een half uur met de koffers richting ons hotel.

Naast ons hotel zat een prima restaurantje waar wij onze dag hebben afgesloten met wat te eten en daarna snel richting bed na een verfrissende douche. Het was ondertussen al 6.00u NL tijd!!!!

Morgen San Francisco ontdekken met de fiets 🚲

“Life is short, and the world is wide.”

1. Jenn, Cliff en Milo:
    31 augustus 2023
    Leuuuuk ik ben de eerste.
    Ziet er goed uit dat eten aan boord.

Veel fietsplezier

Abonneer, like en subscibe. Tot bij de volgende vlog :p
  2. Ingrid:
    31 augustus 2023
    Fijn dat vlucht goed verlopen is.
    Nu kan echte genieten gaan beginnen!!
    Veel plezier!
    Liefs, Ingrid
  3. Ingrid:
    31 augustus 2023
    Fijn dat vlucht goed verlopen is.
    Nu kan echte genieten gaan beginnen!!
    Liefs, Ingrid
  4. Iris:
    Succes met de jet lag! Op naar een nieuw avontuur :)) ik blijf volgen! 👯‍♀️
  5. Eline, Rocco en Colin:
    31 augustus 2023
    Wat fijn om te lezen dat de vlucht zo goed is verlopen!!
    Heel veel plezier morgen met de fietstocht. Dikke kus van ons drietjes!! Xxx
  6. Petula Stolk:
    Dat is een luxe begin! Veel plezier vandaag op de fiets! Knuffels van ons 😘
  7. Theo Stolk:
    31 augustus 2023
    Fijn om te horen dat jullie weer veilig zijn geland, nu kan het avontuur beginnen. We gaan het volgen.
    Ps. Ik zie dat je locatie nog op Capelle staat, kun je die aanpassen, dan kunnen we de weersomstandigheden mee bekijken.
  8. Samantha:
    31 augustus 2023
    Wat leuk dit! Heerlijk verzorgd ik kijk uit naar de volgende verhaaltjes!
    Have fun!
  9. Astrid Olree:
    31 augustus 2023
    He super fijne vakantie! Maak mooie herinneringen en geniet ervan xxxx
  10. Annette:
    31 augustus 2023
    Ik we s jullie een fijne reis en volgens mij is ie al goed begonnen. Veel plezier!!
  11. Oma en Opa:
    OMA EN OPA,
    Wij vinden het leuk om op deze manier jullie reis mee te maken,

Groetjes.