Dag 5 - Las Vegas

5 september 2023 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Om 6.30u ging de wekker, zodat wij na wafels met maple syrup als ontbijt, om 8.00u in de auto konden zitten. Voor een rit van 4,5 uur naar Las Vegas.

Het landschap werd steeds droger en roder, en wij konden zo ver naar de horizon kijken, zo ver hebben wij nog nooit kunnen kijken. De route naar Las Vegas kan je omschrijven als 1 lange rechte weg. Helaas konden wij niet door Death Valley rijden omdat deze weg was afgesloten.

Hoe verder wij de woestijn in reden, hoe warmer het werd. Uiteindelijk 30 graden en een strak blauwe lucht in Las Vegas. Wij begonnen de dag bij het welkomstbord van Las Vegas, waar een enorme rij aan mensen stond. Allemaal voor hetzelfde: een foto.

IMG_4540

Daarna hebben wij ons ingecheckt in het Paris Hotel. Nou, wauw. Hoe dit er van binnen uit ziet!! Het is gewoon de winkelstraten van Parijs, maar dan allemaal in een hotel! (Zie video). Wij zitten op de 32e verdieping en hebben een gaaf uitzicht over de stad.

IMG_4551

Zo hebben ook alle andere hotel die wij vandaag bezocht hebben een wauw-factor. Bij The Venetian is de gehele stad van Venetië nagebouwd, zelfs de gondels varen door het hotel heen.

IMG_4655

Het Bellagio hotel heeft binnenin een soort Droomvlucht nagebouwd qua setting, met vlinders en vogels. (Zie video) Het Caesers Palace met zijn Romeinse stijl en was al helemaal voorbereid voor de F1 race in november.

In alle hotels zitten uiteraard de allergrootste casino’s, maar ook dure merk winkels, eettentjes en arcades voor de ‘kinderen’.

Wij zijn 4 soorten restaurants tegengekomen van Gordon Ramsay, heel leuk om te zien! Die man doet goede zaken hahaha. Daarnaast zijn wij nog in een Strangers Things Experience geweest, heel leuk om doorheen te lopen en wat foto’s te maken.

IMG_4575

Rond een uur of negen zijn wij in de High Roller geweest, dit reuzenrad biedt een gigantisch uitzicht over Las Vegas, zo ontzettend gaaf om te zien met al die lichtjes! (Zie video).

IMG_4638IMG_4645

Uiteraard hebben wij ook de fonteinen van het Bellagio Hotel gezien. De allereerste keer overdag, met welbekende My Heart Will Go On van Celine Dion, de tweede keer vanuit het reuzenrad en de derde keer om 10u in de avond met alle lichten. Echt gaaf!

De dag hebben wij afgesloten met een cocktail en een biertje.

“In the end, we only regret the chances we didn’t take”

1. Ingrid:
    Wel heel bijzonder!!!
    Om in het echt te zien wat wij alleen maar op films zien....
    Lekker genieten!
    Liefs,Xx
  2. Marcel:
    5 september 2023
    Wat bijzonder en uniek om daar te zijn
    Have fun
  3. Petula Stolk:
    5 september 2023
    Alles heeft de wow-factor! Indrukwekkend mooi hoor; nu lekker slapen en morgen op naar meer moois. 🤗🥰
  4. Jenn, Cliff en Milo:
    5 september 2023
    Heeel gaaf! Lijkt me zo mooi s’avonds ook. Geniet ervan en we zijn benieuwd naar de volgende foto’s!
  5. Astrid Olree:
    5 september 2023
    Wat ontzettend gaaf, alsof je in een film zit! Al die glitter en qlamour prachtig.
    En die woestijn eindeloos uitzicht lijkt me ook en beetje eng.
  6. Iris:
    5 september 2023
    Haha mooi contrast met de natuur de dag er voor 😉
  7. Oma en Opa:
    6 september 2023
    Schitterend allemaal, Jammer, dat wij dat allemaal niet zellf hebben gezien.

Hier is het ook heet , 31 graden.
    Oma en Opa