Dag 2 - Oakhurst

2 september 2023 - Oakhurst, California, Verenigde Staten

Wij laten een regenachtig San Francisco achter ons en reizen vandaag richting een zonniger Yosemite, met twee overnachtingen in Oakhurst.

Met onze 4 koffers moesten wij weer richting vliegveld om daar de auto op te halen, dit hebben we voor ons gemak maar met een taxi gedaan. Daar eenmaal aangekomen konden we eerst nog even rustig een koffie en broodje nuttigen en daarna onze auto oppikken in de garage.

De auto die ons de gehele reis zal vervoeren is een witte Toyota Camry 2023.

IMG_4268

Een rit van 3,5 uur bracht ons door verschillende landschappen, die per keer weer veranderden en steeds warmer en droger werden. Steeds meer natuur, heuvels en leuke plaatsjes.

IMG_4262

Eenmaal in Oakhurst hebben wij ons ingecheckt, om vervolgens bij de subway in het stadje een broodje te eten. Gelukkig zat er ook een grote supermarkt in de buurt waar wij gelijk wat fruit, koekjes en flessen water hebben gehaald voor de komende dagen.

IMG_4278

De dag hebben wij afgesloten met een lekker diner bij Oakhurst Grill & Whiskey Lounge. Hier hadden ze heel veel soorten Whiskey waar pappa zeker blij van zou worden! :) Wij hebben het echter bij een wijntje gehouden. En als toetje Sticky toffee pudding!

IMG_4283IMG_4286

Morgen staat onze wandeldag in Yosemite op de planning, met watervallen, sequoia bomen en veel mooie natuur.

“We have nothing to lose and a world to see.”

1. Jenn, Cliff en Milo:
    Yaaay weer de eerste!
    Jammer van de regen maar laat dat jullie dagen niet bederven. Ziet er hier al idd mooi zonnig uit! Ben benieuwd naar Yosemite. Een oud collega had daar zijn vrouw ten huwelijk gevraagd omdat het zó mooi is daar zei hij.
  2. Ingrid:
    Mooie auto!
    En Yosemite schijnt inderdaad prachtig te zijn.
    Ik ben heel benieuwd.
    Geniet ervan!
    Liefs!
  3. Atia:
    2 september 2023
    Leuk om zo meegenomen te worden in jullie reisverhalen. Veel plezier vandaag in Yosemite. Geniet ervan ☀️.
  4. Petula Stolk:
    2 september 2023
    Yoyo, mooie foto’s allemaal! Fijne auto ook 🤗 leuk om mee te reizen hoor; zrlf zaten wij vannacht bij Parijs en rijden nu tussen enorme helemaal uitgebloeide zonnebloemen 😊
    Veel plezier in die mooie natuur 😘
  5. Astrid Olree:
    2 september 2023
    Sticky toffee maak me gek, mooie auto!
    Prachtig sequoia mijn lievelings reus.
    Heerlijk de natuur in, en genieten van al dat moois. Zonder regen dan wel hahahaha