Dag 15 - Joshua Tree & LA

15 september 2023 - Hollywood, Los Angeles, California, Verenigde Staten

Vanochtend ging om 7 uur de wekker zodat wij op tijd konden ontbijten en daarna uitchecken. Het was al behoorlijk warm maar gelukkig hadden wij airco in de auto.

Na zo’n 3 uur rijden kwamen wij aan bij Joshua Tree, hier hebben wij een paar foto’s gemaakt, van de Skull rock, van de welbekende Joshua Tree zelf en daarna zijn wij door het hele Nationale park gereden. Joshua Tree is echt heel mooi om te zien en weer heel anders qua natuur vergeleken met de andere dagen.

IMG_5639IMG_5643IMG_5644

Na een half uur waren wij ongeveer het park uit en zijn wij nog even langs het Visitor Center geweest. Naast het Visitor Center zat een Subway, hier hebben wij wat gegeten en gedronken, zodat wij erna weer de weg op konden. Wij hadden nog 3 uur te gaan!

Onderweg hebben wij ons vermaakt met muziek, spelletjes en een Quest. Het was erg druk toen wij eenmaal de snelweg op reden, maar alles verliep vlot.

Om 17.00 uur kwamen wij eindelijk aan in Los Angeles. Even inchecken, de koffers naar de kamers brengen en hup, de stad in! Een beetje rondkijken en een plekje zoeken om te eten. Wij hebben gegeten bij het Hard Rock Café. Hier en daar nog langs de sterren op de grond gewandeld en langs het Chinese Theatre.

IMG_5652IMG_5657IMG_5664

Morgen gaan wij naar Universal Studios!

“If we were meant to stay in one place, we’d have roots instead of feet.”

1. Ingrid:
    15 september 2023
    Ook gezellig spelletjes in de auto! ,🙂
    Even lekker rustgevend na al die indrukken!😉
    Ik ben heel benieuwd naar LA en of je nog bekende acteurs gaat zien.
    Heel veel plezier!🥳💞
  2. Jenn, Cliff en Milo:
    Vergeet geen Shake shack te proberen :P
    Los Angeles lijkt me heel leuk! Veel plezier bij Universal Studios vandaag!

Xxxx
  3. Astrid Olree:
    15 september 2023
    Wat leuk langs "the walk off fame" zeg maar. En bijzonder die scull rock.
  4. Eline, Rocco en Colin:
    16 september 2023
    Oeeeee gaaf!!
    Heel veel plezier in Universal Studios, maar dat gaat vast wel lukken!!!
    Xxx