Dag 14 - Helikoptervlucht & Lake Havasu

14 september 2023 - Lake Havasu City, Arizona, Verenigde Staten

Let’s go! Wij gaan vandaag de lucht in met de helikopter!

Vandaag hadden wij gelukkig wel weer een goed ontbijt, namelijk pancakes met fruit. Heerlijk. Na het ontbijt hebben wij nog even in het zonnetje met de ouders gebeld en zijn wij daarna gaan uitchecken.

IMG_5563

Rond 10.15 uur stapten wij in de auto, wij zeiden nog tegen elkaar hoe leuk het zou zijn als we nog de wapiti tegen zouden komen… Wij namen de bocht met de auto en daar stond hij! Wauw! Zo’n mooi beest!

IMG_5576

Na een paar foto’s kwamen wij rond 10.30 uur aan bij het vliegveld. Hier kregen wij samen met een paar anderen een veiligheidsvideo te zien en kregen wij nog een veiligheidsvest om. Daarna konden wij om 11.15 uur de helikopter in! Woehoe!

IMG_5615

De vlucht was zo ontzettend gaaf! Moest er bijna van huilen zo gaaf en mooi vond ik het. Wij hebben het er iedere keer over dat het zo geweldig is dat wij deze dingen samen mogen meemaken.. !

IMG_5583IMG_5596

Onze helikopter werd bestuurd door een pilote genaamd Nathalie, een hele leuke jonge vrouw. Zij nam ons mee over de Grand Canyon en onderweg hoorde wij leuke muziek en kregen wij informatie over de Grand Canyon. (Zie video’s)

IMG_5610

Eenmaal weer gedaald hebben wij een appeltje gegeten en konden wij de weg weer op, wij moesten nog zo’n 3 uur rijden naar Lake Havasu.

Vanochtend vertrokken wij met een lekker temperatuurtje met een zonnetje, onderweg nog een paar regenbuitjes en in de verte bliksemschichten, maar uiteindelijk kwamen wij aan in Lake Havasu waar het 40 graden was! Pffff.

Wij zouden eerst gaan wandelen maar dat vonden wij echt te gek, dus hebben wij de rest van de dag aan het zwembad gelegen en gezwommen.

IMG_5629

In de avond zijn wij naar the Village gelopen, wat bij de welbekende London Bridge van Lake Havasu ligt. Leuke tentjes en bootjes, hier hebben wij een burger gegeten en daarna zijn wij weer terug naar het hotel gelopen. (Nog altijd 36 graden)

IMG_5634

Morgen een lange reisdag, wij moeten 6 uur lang rijden, op naar Los Angeles!

“Travel is the only thing you buy that makes you richer.”

1. Ingrid:
    Super!!!!
    Wat een ervaring om dat te doen...
    Kan me zo voorstellen dat dat heel indrukwekkend was.
    En een hele goede keus om bij 40 graden te gaan zwemmen in plaats van wandelen,...😉
    Slaap lekker en veel liefs!🥰
  2. Jenn, Cliff en Milo:
    14 september 2023
    Lekker warm zeg, heerlijk! Jullie komen poepie bruin terug haha :)
    Wat een mooie ervaring in de helikopter! Zo bijzonder.
    En ik kende die wapiti's niet, super grappig beestje! of nouja, beest! zo groot.

Veel liefs
  3. Eline, Rocco en Colin:
    14 september 2023
    Oh wauw, wat ontzettend gaaf zeg!!!!
    Veilige reis naar Los Angeles!! Xxx
    Liefs van ons!
  4. Astrid Olree:
    14 september 2023
    Moet soms ook een beetje Haulen, van die prachtige reis die jullie maken