Dag 21 - De reis terug

20 september 2023 - San Francisco International Airport, Verenigde Staten

Zo, dat was hem dan, 3 weken door Amerika reizen.

Nu weer het vliegtuig in, naar onze familie, vrienden en onze huizen. Want ja, wij moeten ook nog even verhuizen. In onze afwezigheid is er hard gewerkt in ons nieuwe huis. Dankjulliewel!

Deze reis was geweldig en wij hebben een hoop gezien, een hoop om nooit meer te vergeten. Het blijft bijzonder om zulke mooie reizen te kunnen maken samen, die herinneringen draag je altijd bij je.

———

Om nog een leuke samenvatting te geven van onze reis hebben we hier een paar feitjes op een rij:

• Hoeveel gelopen: +/- 220 km - 305.000 stappen.
  • Hoeveel gereden: +/- 2900 miles (+/- 4650 km)
  • Het koudst: 7 graden bij Tenaya Lake

• Muildierhert 10+
  • Wapiti’s 4
  • Roofvogels 20+

• Aantal foto’s: +/- 1800
  • Aantal parken bezocht: 7 Nationale parken, daarnaast nog enkele Nationale bossen en 1 pretpark.
  • Staten: Californië, Nevada, Utah en Arizona

Twee tijdzones: PST (Pacific Standard Time) 9 uur tijdverschil en MST (Mountain Standard Time) 8 uur tijdverschil.

Deze reis hebben wij ontzettend slecht gegeten, de hamburgers, patat en fish and chips stonden vaak op het menu. Ons vitamine tekort hebben wij geprobeerd aan te vullen met fruit, onze uitvalbasis waren de Starbucks en Subway. Dus straks in Nederland weer lekker aan de gva’tjes!

Nu zitten wij op het vliegveld en wachten wij tot wij kunnen instappen.

Dankjulliewel allemaal voor het volgen van elk avontuur dat wij beleefd hebben. Tot in Nederland!

Lieve groetjes van ons!

IMG_6217

“In the end, we only regret the chances we didn’t take”

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Astrid Olree:
    20 september 2023
    Wat een heerlijke reis, die lijst heb ik echt om gelachen! Je realiseert je het niet als je dit allemaal doet, loopt en eet hahahaha.
    Nogmaals fijn om meegereisd te hebben, en ja een nieuw avontuur begind straks I Nieuwerkerk ad IJssel ook gaaf xxx
  2. Petula Stolk:
    20 september 2023
    Wat een lijst! Geweldig! We vonden het weer heel erg leuk om mee te reizen en te genieten van alle foto’s. Op naar jullie nieuwe huis, een nieuw hoofdstuk, een nieuwe reis.
    Tot snel! Liefs, ❤️😘🤗
  3. Sven:
    20 september 2023
    Ik heb ook genoten van jullie blogs. Dat was iedere ochtend het eerste wat ik las als ik aan mijn muesli zat. Weer eens kunnen zien welk moois jullie nu weer hadden gezien of wat voor leuks jullie nu weer gingen doen. Voor mij was toch wel de Grand Canyon en de Horseshoe het gaafst om te zien (en te lezen).

Nu lekker uitrusten in het vliegtuig en hopelijk niet een te erge jetlag oplopen als jullie weer in Nederland zijn.
  4. Jenn, Cliff en Milo:
    21 september 2023
    Wij hebben ook weer enorm genoten van het meelezen met jullie avontuur. Iedere ochtend lazen we direct de reisblog samen als start van de dag. Thuis staat er nog een molk avontuur op jullie te wachten. We hebben jullie gemist. Tot snel!!
  5. Ingrid:
    21 september 2023
    Veel dank voor het ons laten delen in jullie prachtige reis.
    We hebben er van genoten.
    Nu wel heel blij dat jullie terug komen!
    Liefs,💞
  6. Theo Stolk:
    21 september 2023
    Inderdaad een mooie en interessante lijst om zo te kunnen lezen, je moet dat toch maar allemaal onthouden/noteren tijdens je reis. Ik heb ook een paar keer een reisblog geschreven en het is best een opgave om er iedere dag iets leuks van te maken, in eerste instantie voor jezelf maar ook om je lezers te kunnen boeien. Iedere ochtend tijdens het ontbijt de reisblog lezen was erg leuk en ik mis het nu al, (wanneer gaan jullie weer? ;-). Als ik dit schrijf zijn jullie al weer 6 uur in het natte Nederland, de tijd gaat snel. Tot morgen, kus.
  7. Oma en Opa:
    21 september 2023
    Bedankt, wij heben Amerika wat beter leren kennen.
    Oma en Opa